jeudi 17 avril 2008

Dagens

klädsel: Afrikansk röd tunika ,jeans, oranga skor och brun kavaj och afrikanskt lockat hâr
humör: Glatt
nattsömn: dâlig, V puttade pâ mig för att jag snarkade och dâ kunde jag inte somna om
bok: smâ gula citroner, lite enkel och förutsägbar, men bra tâgläsning
nästa inköp: lunch
scarf: svart frân esprit
frukost:kaffe och en skâl med flingor och mjöl och ett pain de raisin
dryck: kaffe och vatten
onda: träningsvärk efter 7 km i gâr
mantra: jag klarar det
middag: fisk och en sallad
lunch: sallad och en efterrätt, tarte citron meringué

2 commentaires:

Monica a dit…

Du, kan inte jag få svara på din enkät här!!!
Gårdagens:
klädsel: Svart v-ringad tröja, stort halsband (julklapp fr J), jeans, nya röda skor
humör: helt ok
nattsömn: halvdâlig, nils vaknade några gånger av drömmar.
bok: Villa Diamante (din bok tyckte jag var förfärligt förutsägbar och riktigt dåligt skriven, men jag var ändå så pass fast i den att jag läste ut den!)
nästa inköp: vårskor
scarf: länge sen jag hade på mig
frukost:värsta gi-varianten (äggröra, bräckt skinka och kaffe m en skvätt grädde...)
dryck: kaffe och vatten
onda: en anings nackspärr
mantra: allt blir bättre
middag: ungsstekt kyckling och broccoli
lunch: sallad, köttgryta, apelsin

Ha en bra dag idag J!!!

Lillie plein damour a dit…

Klart att du fâr det vännen. Tack och kram . un beso