mercredi 9 avril 2008

Filmtips


I gâr sâg vi en film som en kompis lânat oss, innan Mexico resan om Maya folket.
Mel Gibsons Apocalypto

4 commentaires:

Mia a dit…

Åh, vad den bra alltså? B har nämnt den många gånger, men jag har varit på "popcorn-humör" dvs lättsmälta filmer..

Ha det så gott i Sverige!

Unknown a dit…

Var den bra?

Lillie plein damour a dit…

Ja den är ju inte lättsmält som film, flera gânger höll jag pâ att gâ i frân tvn, men i sin helhet sâ är det en bra film. Jag tycker att Gibson har lyckats.
Men vâr Mexico guide sa att det inte var sâ och att maya inte var öga för öga, tand för tand , som det visas i filmen.

Lillie plein damour a dit…

Tack Mia, ,jag skall njuta av Göteborg.
Först âker jag in till stan en stund och skall försöka att fika med bror sedan âker jag ut till oss och äter middag med övriga familj. Pâ lördag âker vi upp till Karlstad pâ fest.
Kram gumman