lundi 7 avril 2008

Jag vill ha

en ny klänning tills i helgen
en ny klocka
en ny resväska
Jag lider av okontrollhet av vill ha saker, och kan nog köpa upp hela min lön, nej det tror jag inte
men säkert hälften, hmmmm nej kanske inte det heller, men köpsuget är nog värre än godis suget hmmmmm nej men nästan

2 commentaires:

Larssons a dit…

Jag vill ha:
en vårig kjol
snygga platta skor + större fötter så jag inte ser ut som om jag skall trilla framstupa
Fina utemöbler och en kanna margarita
en nättare rumpa
och
en son som sover längre än till kl 06.oo
Kjol och sprit kan jag fixa;)

Lillie plein damour a dit…

Jag vill ha en fin klänning att ha i helgen, en plattare mage och helst tappa 10 kg innan helgen och sedan vill jag kunna gâ en hel kväll i höga C Louboutin klackar och dansa natten lâng och helst inte vara bakfull dagen efter!
hihi