mardi 15 avril 2008

Klubbad

Det känns som om jag blivit klubbad, jag är sâ trött och till râga pâ tröttheten sâ kommer ju flickornas farmor och farfar och hämtar deras bil i kväll och dâ kunde jag ju inte göra annat än att bjuda pâ middag.
Jag tog tâget i morse, en halvtimme frân dörr till dörr, charmigt. Här i Frankrike sâ betalar arbetsgivaren hälften av âk kostnaderna med tâg, sâ jag ett vecko kort för att prova pâ.
En bra idé att lâta bilen stâ hemma, sâ slipper man köerna, och det är miljövänligt.
En ny dag har börjat i solsken

2 commentaires:

Unknown a dit…

Vad smart! Dâ kan du ju även passa pâ och läsa, sticka, lyssna pâ musik...kram.

Lillie plein damour a dit…

Ja, jag läser Kajsa Ingermanssons Smâ gula citroner och tittar pâ folk, och knuffas med folk och trampar pâ andras fötter
Nu är det slut med högklackat, annars kommer jag inte ens till bussen.
Kram