mercredi 23 avril 2008

Ordlös onsdag


Andra bilder i ordlös onsdag tema kan hittas hos Nejma eller pâ Wordless wednesday här

11 commentaires:

Julhuset a dit…

Inte mycket grönt än, fin bild

Admin a dit…

Det ser kallt ut!

Åsa a dit…

Avskärmningar av olia slag, staket eller häck, personligen tycker jag häcken är trevligare och framförall så ändrar den sig efter årstiderna.

Wickans värld a dit…

Det gröna kommer! Tom jag i min vita värld, tror att det ska bli grönt även här!! Eller rättare sagt - jag vet!

Lillie plein damour a dit…

Här i Frankrike har vâren precis kommit och mânga lider av pollen besvär, men vâren kommer snart till Sverige, det är bara att hâlla ut.

Ninni a dit…

Är löven kvar på häcken fortfarande? Bok kanske? Härligt med vår, här kommer vi allt närmare vintern...då får vi uppleva hur den är:)

Lillie plein damour a dit…

Ninni, jag vet inte om det är en bok häck, men fin var den. Frân glasverandan där vi satt ser man nog inte slottet när löven kommer.

Randi a dit…

Läcker utsikt!
Önskar att min bokhäck var så där vågrät...*fniss*

Lillie plein damour a dit…

Ja Randi, vem skulle inte vilja ha en sâdan häck. ;-)

Gullvi Fredriksson-Sten a dit…

Det är en svår bild för man ser inte vilken årstid det är och inte varifrån den kan tänkas var en mystik bild

Gullvi

Lillie plein damour a dit…

Tack Gullvi, fotot togs bakom en bok häck pâ ett slott utanför Mariestad, man ser inte slottet men man anar det, stort och gult.
Jag tror att nu är bok häcken utslagen och man ser inte slottet längre.