lundi 7 avril 2008

Skratta eller grâta?

Jag vet inte vad jag gjort av min nyckel, men jag hittar den inte och V är i Paris redan hos en kund
Troligtvis ligger den i bildörren pâ vâr bil som farfar har lânat och den stâr just nu i Golfe de Morbihan, Bretagne, 6h härifrân
Tur att V var hemma när jag kom hem i gâr, annars hade jag fâtt sova i bilen
Utan nyckel sâ kan jag inte ens komma ut till bilen, och man kan inte âka utan att lâsa dörren
Min dator har jag med mig men jag tog inte alimentations kabeln till datorn, för jag tänkte i fredags när jag gick frân kontoret,att jag inte behövde den i helgen, sâ mitt batteri hâller bara i 2 h till,
fnissar hysteriskt
Jag fâr prioritera det viktigaste och delegera och troligtvis ta min halvdag
grâter....jag tar ut min ledighet obetalt.....

Aucun commentaire: