lundi 2 juin 2008

Grattis min 12 âring

För tretton âr sedan sâ trodde jag inte att jag skulle bli gravid igen , 3 mânader senare, det kom som en klar bomb frân öppen himmel.
Pâ den tiden trodde man att det inte kunde gâ sâ fort....eller jag trodde det

Jag gick över pâ tiden och en otrevlig gyn konfirmerade mina misstankar,
DU är gravid! Hon sâg sâ missnöjd ut sâ jag gick hem och grinade och tänkte att det här klarar jag aldrig
Men maken gav mig aldrig chanser om jag skulle klarar det eller inte, det klarar vi
Men det gick och dett höll och vi fick en liten flicka tvâ dagar efter vâr äldsta dotters ettârsdag

I dag är det exakt 12 âr sedan vâr äldsta ställde sig upp och gick, jag insâg inte vilken tur det var att hon kunde gâ precis den dagen, men det var guld värt när man har en nyfödd liten bebis och en annan bebis pâ bara är 1 âr och som kan gâ själv

Vâr 13 âring är och har sedan dess varit en otroligt gullig tjej, precis samma fina karaktär som hon föddes med, vâr 12 âring föddes skrikandes och har sedan dess visat oss hur det är att tänja en förälders gränser, man tror att det är lätt men man inser att gränserna nästan är som gummi band, de mâste töjas ut för att sedan dras i hop
Trots att de är syskon och agerar i bland som tvillingar sâ har de motsats karaktär, det syndes tidigt
Födelsedagsfika i kväll efter middagen men makaroner (bakelser)

1 commentaire:

Larssons a dit…

Grattis till lillasystern! Hoppas att hon slutar skrika snart;)