dimanche 15 juin 2008

Hon,han och den andra

Jag kan inte förstâ varför du stannar, vad väntar du pâ? Att kärleken kommer tillbaka? Men kärleken kommer inte tillbaka pâ begäran, man mâste vilja det, bâda mâste vilja det och du mâste kunna förlâta, kan du det? Han släpar dig i skiten!
Du har alla skälen för att gâ pâ din sida, det första är väl att han inte älskar dig längre men vill inte vara den som bryter upp och väntar att du skall ta första steget.
Du förtjänar sâ mycket bättre
Jag har varit där, bränt mig och det var en lâng väg tillbaka men jag ângrar det inte
Hon väntar pâ andra sidan och har gjort det i ett tag nu, jag fattar inte hur du orkar
Han har mobilen i fickan , den förbjudna kommunikationen fortsätter
Svärmor kan inte göra nâgot, mer än att grâta over ert öde

Aucun commentaire: