mercredi 18 juin 2008

Redan 18 juni

Var tar tiden vägen? Ett bra business koncept vore att ta tiden och sätta den pâ burk och sälja den, jag hade varit den första att köpa lite tid dâ och dâ.
Jag jobbar, i gâr jobbade jag över lunch för att kunna gâ hem tidigare och hämta tjejerna, sedan âkte vi hem, ât middag, gjorde läxor och sedan strök jag i tvâ timmar, tvättade lite, och sedan var kvällen slut och jag läste bara en kvart sedan var jag för trött.
Jag önskade att jag hade âtminstone tvâ timmar kvar och göra andra mâsten.
I bilen frân jobbet tänker jag pâ det som aldrig blev gjort.
Min mâste lista är i dag ganska lâng, och jag äter lunch med en kompis ute..sâ jag mâste ligga i i dag. Dagens mâsten:
*Jobba
*Kolla hotell i norra Bretagne, bât till Jersey och vad som finns att se till vâr semester om nâgra veckor
*Sluta att stressa
*Ta vara pâ tiden
*Luncha med F
*Andas
*Planera midsommar helgen

Aucun commentaire: