vendredi 8 août 2008

080808

Fredag, äntligen.
Middagen gick bra i gâr, allt var ju klart i förväg sâ det var bara att värma pâ och äta.
I dag vilar vi innan nästa familj kommer pâ middag, i morgon.
I dag tänkte jag gâ och simma och förbereda morgondagen, men handlar gör jag i morgon och i morgon blir det en enkel middag för pâ söndag har vi gäster igen.
*snark*
I morse när jag stod i badrummet sâ muttrade jag lite över hur lite vi har hunnit med att fixa med när barnen är pâ semester, vi har gäster varannan dag och är bortbjudna och när vi inte är ute och äter sâ jobbar vi sent och kommer hem sent och det känns inte som om vi vilar upp oss
Veckorna är planerade in i minsta detalj och oftast sâ finns det inte en kväll dâ man kommer hem och sätter sig ute och tar det lugnt med ett glas vatten ( ja vi är fortfarande i fasen, jag slutar och äta onödiga saker och den vita veckan eller rättare sagt,den vita dagen fortsätter, dâ det blev Champagne och vin i gâr ..)
I dag är det en jämn dag och man borde nog spela pâ Lotto, men jag har ingen ork sâ jag gâr och simmar i stället

Aucun commentaire: