vendredi 5 septembre 2008

Hösten är här

verkar det som.
Regnet strilar ner, det är grâtt och kallt ute, det blâser kalla vindar och fuktigheten kryper in under jackorna, och en mail dimper ned mer "nu gâr vi till stranden"
*Gah*
Ha en fin U och sola , bada och drick vin för min del ocksâ.
Chabat shalom!

4 commentaires:

Mia a dit…

*brrr* Det låter kallt! Vi avslutar vårt Sverigeäventyr med klarblå himmel och toppenväder. I morgon styr vi kosan mot UK igen (hjälp, jag låter som SFjournalen!), där årets regnväder precis passar på att svepa över landet (och vårt flyttlass som reser ner från Edinburgh....

Ha en bra dag och U får en kram från mig med!! Tänker på er båda. Mycket.

Lillie plein damour a dit…

Jag tänker pâ dig ocksâ vännen. Hoppas att tillbaka vägen gâr bra och att det nya livet i söder gâr bättre. Mânga tankar. Kram

Anonyme a dit…

här har det varit toppenväder idag och det utnyttjade jag med att gå till skogen och plocka kantareller :)

Är det ok att jag länkar till dig från min blogg?

*kram*
Lotte

Lillie plein damour a dit…

Ja det är självklart att du fâr länka till mig.
Kram