mercredi 17 septembre 2008

Sanningen i vitögat

Jag var pâ min scanner i mândags, som var 6:e mânad för en check up.
Naturligtvis sâ är det mycket stressamt att göra det och samma ângest innan.
Jag var sâ säker pâ att de inte skulle hitta nâgot men de gjorde det, och jag bröt inte i hop utan jag tog det verkligen lätt och gick och gjorde vad jag skulle ( arbetsintervjuer) och i gâr eftermiddag sâ faxade jag scannern till min läkare och sedan tänkte jag att jag skulle använda min vän Google för att kolla om det var allvarligt eller inte, och det första svaret som kom upp var att om det här hittades sâ skulle man först och främst titta vidare efter bröstcancer.
Om jag kunde bli kritvit sâ blev jag det nu, det kändes som om jag satt och färgen rann av mig.
Men det kan vara sâ mycket annat, enligt google sâ är man ju ofta dödssjuk om man googlar pâ rinnande näsa och hittar symptom som passar in pâ en.
Alla symptomen för schizofreni passar in pâ mig!

14 commentaires:

annai a dit…

Googling ar totalforbjudet!! OK?!

Kram

Larssons a dit…

ohh vannen vilket hemskt besked. Nar far du svar av lakaren?
kram

Lillie plein damour a dit…

Nej min läkare har inte hunnit at kolla faxen än, han kommer att göra det i helgen. ( Ja han jobbar dygnet runt och jag vill inte överdriva och ringa pâ mobilen) sâ det fâr vänta.
Jag âker in till Paris nu för en intervju för samma företag som jag hoppades pâ, hâll tummarna igen.Kram

Lillie plein damour a dit…

Annai, Jag lovade Laurent att inte fortsätta att googla, men jag kunde inte lâta bli för jag förstod inte termen, men nu är det ok, jag googlar inte pâ det.
Kram

Anonyme a dit…

håller tummarna att allt går bra!
*kram*

Lillie plein damour a dit…

Tack mina älskade vänner. Vi fâr svar pâ mândag. Puss

Mia a dit…

Men Gumman!!!

Så KLART du ska ringa doktorn på mobilen, något annat är ju omänskligt att gå och vänta på!

Håller tummarna hårt att vad de än hittar är något som inte är så illa som det låter. KRAM!!!!!!!

Unknown a dit…

Google INTE bra just nu. När hör du av din läkare?

Mia a dit…

Hur går det för dig idag, vännen? Åh så jag har tänkt på dig.

Vill du maila, skypa, ringa, så e jag här.

kram!

Lillie plein damour a dit…

Tack vänner, vi fâr hâlla ut tills pâ mândag! Jag lovar att jag berättar det direkt.
Tack för ert stöd.
Kram

malin2 a dit…

Åh vännen. Kramar om dig jätte mycket och tänker på dig.

Anna Malaga a dit…

Kära vän, jag hâller alla mina fingrar och târ för dig!! Sköt om dig och vila ut lite med en god bok för att skingra tankarna.
**Kramar om**

cecilia a dit…

Vännen, jag säger som de andra: step away from the computer!
Jag håller tummarna, och tänker på dig - hör av dig så fort du vet!!!!
Stora bamsekramar

Anna a dit…

Håller mina tummar hårt för dig att di läkare kan ge dig goda besked på måndag. kram anna uk