jeudi 25 septembre 2008

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Mia och Dosiss tack för att NI tänkte pâ mig.

*Vilken mat äter du ofta? * Sallad och grönsaker är nog det som jag äter mest av.
*När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av? * Jag hjälper ofta till att duka av, men känner jag att jag är i vägen sâ gâr jag tillbaka och sätter mig igen.
*Var sitter du helst när du bloggar?*viskar* pâ kontoret, i vârt vardagsrum eller i köket.
*Köper du ofta triss? Nej, vad är det? Aven om jag drömmer av att vinna pâ Loto sâ spelar jag inte.
*Vilket land eller stad har varit din bästa semester? * Alla städer och alla länder är sevärda! Men jag gillade verkligen Barcelona som stad och Indien som land.
*Vilken tv-kanal tittar du på mest? * TF1, tfou....
* jag vill ju helst välja ALLA bloggar jag läser, men om jag nu ska välja 4, så .. utmanar jag
Charlotte,
Min svenska Chekchouka
Anna UK
Bobo


3 commentaires:

Mia a dit…

Åh, dig vill jag gärna ha som gäst. :)

Hur ser det ut för höstlovet, har du kvar dina planer?

Lillie plein damour a dit…

Hej Mia, Nej jag kommer att lämna företaget innan höstlovet och börjar direkt pâ det nya för de skall deklarera VAT och jag skall göra det i slutet av oktober sâ jag kan inte ta ledigt direkt.
Synd eller hur? Men jag kanske poppar över en snabbis över en helg.
Kram

Boel a dit…

Coucou, jag har antagit din utmaning...