mardi 28 octobre 2008

Mias tisdagstema

Gillar ni att fota?
Titta hos Mia och beundra hennes vackra foton: jag verkligen tycker om detta fotot.
Det är en vacker morgon i England, och jag tänker pâ The remains of the day när jag ser fotot

4 commentaires:

Mia a dit…

*glad* Tack snälla Lillie, det värmde verkligen.

kram

Anonyme a dit…

jag tycker om att fotografer men är inget vidare bra på det. Har lovat mig själv att jag ska få gå på en fotokurs nån dag... men det blir väl när jag är pensionär

*kram*
Lotte

Lillie plein damour a dit…

Mia, jag gillar verkligen dina fotonn , du är duktig.
Lotte, skriv upp allt du skall göra när du blir pensionär sâ fâr vi se hur mycket som hinns med.
Kram

Boel a dit…

Jag älskar verkligen Återstoden av dagen. Har sett den hur många gånger som helst. Det är nog dags att se den igen alldeles snart. När Emma Thomson tränger upp Anthony Hopkins mot väggen och frågar honom om romanen han läser är "racy", vilken skådespelarkonst!!!!