lundi 13 octobre 2008

Nej, jag skämtar inte!

Innan man bokar med Ryanair sâ borde man kolla Air France priser, för Air France kan man ringa upp och eventuellt fâ resepengarna tillbaka , Ryan tutar det bara upptaget med.
Om man râkar logga in sina bankupgifter och sedan av andra skäl blockeras sidan, sâ skall man inte logga in sina bankuppgifter tvâ gânger till i tron om att biljetten inte är bokad
Man skall sedan inte bli förvânad om biljett konfirmationen inte kommer fram förren 2 mânader efter det att biljetten av misstag betalats
Jag önskar helst inte svara pâ frâgor, men ja, V är inte pâ bästa humör just nu , när vi insett att vi ( hrmf..jag) bokat en resa till Irland, pâ fredag!
Jag har inte vâgat säga att uppkopplingen bröts tvâ gânger sâ jag loggade in igen...

2 commentaires:

annai a dit…

Men du ar sa valkommen da ocksa! Kram

Arsouille Team a dit…

Men jösses, men det är ju Ryan Air som har klantat sig. Jag har ju bokat via dom X antal ggr och man kan ju def inte ta fel pâ datum OCH land innan man kommer fram till betalningssidan.