mercredi 1 octobre 2008

Onödigt vetande

Jag har börjat pâ en ny bok och beställt boken som jag glömde hos läkaren
Jag skar mig pâ potatis skalaren i gâr, det lâter roligt men det blödde mycket och jag är
nästan lite handikappad
Jag skall gâ hem snart
Jag är lite trött
I kväll mâste jag handla yoghurt
Det regnar ute
Jag skall byta handväska i kväll
Jag har lust att dricka en kopp thé och läsa i kväll
Jag mâr bra
Och ni?

4 commentaires:

Mia a dit…

Ajaj!! Sånt gör verkligen ont!

Är så seg, så seg. Mitt bättre vetande förlorade över mitt sämre jag under nån vag stund idag och jag åt choklad. Inte så mycket, men det var med mintsörja i, som var väldigt sockrig och nu e jag tjurig, seg i huvudet och trött. Räknar minuterna tills maken stiger innanför tröskeln. Då ska han få äran att umgås med våra frön resten av kvällen. Själv tänker jag låsa in mig i sovrummet och kolla på Brother's and sisters och bara glömma resten av den här dagen.

kram!!!

Lillie plein damour a dit…

Gumman Gumman.pâverkar sockret sâ pass mycket?
Vad jobbigt.
Ja, lâs in dig och vila dig och njut ! Det gjorde jag i förrgâr, jag gick och lade mig för att läsa runt 9 och somnade en kvart senare. Skönt.

Larssons a dit…

Jag ar utvilad
Vi hade 69F i huset i morse sa nu har jag satt igang varmen
H kommer inte hem idag som utlovat utan i morgon e.m
Idag skall jag kopa fodelsedagspresent till honom, forslag...
Tror att det blir Starbuckskaffe i drive through idag
soccer game ikvall IGEN

Kram

Nässelblom och choklad a dit…

Jag mår bra. Stackars dig som skar dig. Hoppas att det är bättre nu. Härligt med en tripp till Barcelona.