jeudi 6 novembre 2008

Denna värld

Aldrig skall man bli förvânad av vad en människa kan göra.
I dag är det tâg strejk och det är ganska mycket folk ute och de stressar sâ för att komma till jobbet, de trängs och det suckas högt i tâgen och alla ser ännu surare ut.
I mosre pâ metron sâ precis framför mig sâ vänder sig en tjej om och ser sur ut, och hon gâr fram och pucklar pâ en annan tjej och säger fula ord.
Ar det här verkligt?
Ja, folk är vanligtvis aggressiva i metron, och respekten hängs kvar utanpâ metroingângen, men jag blir sâ paff när jag ser sâdant!
Undrar vad det där är för tjejer och hur deras dag ser ut när den börjar med en putt

1 commentaire:

Nässelblom och choklad a dit…

Det är verkligen ett konstigt beteende. Troligen har hon haft en dålig start på dagen, men det är trist att sprida sådant vidare. Jag har utmanat dig på min blogg i att skriva sju saker om dig själv. Gör det om du har lust, annars är det bara att hoppa över.