lundi 17 novembre 2008

Thank you

Cecelia Ahern for P.S.I Love you, its is a wonderful thought, a really warm book, I spend yesterday with the book and then I did the housework, the end its quite odd, but I liked the book!
I am sorry for what I have said about the book when I started, Harlekin books are nice too although I don't reed them I have nothing against them.
Thank you.

4 commentaires:

Unknown a dit…

And I thought it was crap;) I didn't even finish it.

Lillie plein damour a dit…

Boken har sina hâl och den är förutsägbar, men lättläst.
Puss

annai a dit…

Gillade den inte (trots att jag fallde en och annan tar vid de sorgliga passagen nar jag laste den...) Forfatarinnan ar dotter till var forre premiarminister och gor just nu jattekarriar i USA. Men jag tycker inte om hennes satt att skriva.
Kram

Lillie plein damour a dit…

När jag tänker tillbaka sâ borde jag ju tackat Shantarams författare innan PS författaren!
Ofta sâ läser jag lite svârare böcker och har i bland svârt att komma igenom böckerna och ville i det här fallet tacka för en lätt läst bok. Tänk om jag skrev om alla böcker...jag kanske borde göra det.