lundi 8 décembre 2008

Försent inser jag att jag

borde hâllit klaffen!
I gâr pâ parkeringen sâ hade jag lust att säga nâgot riktigt elakt, för jag var trött och hade ont i halsen och i öronen och irriterad pâ folk som oroar sig över att inte komma av planet!
I alla fall, sâ fick parkeringsvakten ta min frustration och V tittade pâ mig med en svart blick och OM blickar kunde ta bort tungan sâ hade jag inte haft nâgon tunga kvar!

Här har man varit i ett civiliserat land där man säger tack och inte trängs eller puttas eller säger fula saker sâ kommer man tillbaka till ett ociviliserat land där alla är pâ "mode singulier" och inte ens bryr sig om du trillar eller inte mâr bra, bara de kommer ut genom planet!
Gah....
Pâ kontoret sâ är vi alla sjuka, allt mellan förkylning till magsjuka...nu är det bara en tidsfrâga innan den som sitter brevid fâr ta del av ens illamâende eller näsrinnande.
Mândag, dagen som ingen gillar, men min mândag började väldigt positivt, ett telefonsamtal med ex maken, verkligen positivt, och sâ mycket osagt, jag tänkte pâ honom i helgen och vi köpte med oss Christmas pudding till G och ABSOLUT bara till honom!!

1 commentaire:

Anna a dit…

Hoppas du får en fin vecka trots sura fransmän runt omkring. kram Anna UK