mardi 16 décembre 2008

Puh puh puh

Vad skall jag säga, att jag jobbar, âker tâg och hinner skriva pâ barnens prov ( här mâste föräldrarna skriva pâ proven , gör man inte det sâ fâr barnen eller tonâringarna ett kryss för slarv och vid 3 kryss ( per tremânadsperiod) sâ fâr man sitta kvar, och säga Godnatt!

Jag tjatar om att jag kommer hem sent, det har nog blivit mitt huvudämne här inne men det menade jag ju inte, sâ nu mâste jag hitta nâgot att skriva om....

Ar Er tomte klar med sina julklappar?

3 commentaires:

annai a dit…

Javisst ar tomten klar. Min tomte ar otroligt valorganiserad...Det tvivlar du val inte pa? ;-)

Unknown a dit…

Njae, min tomte har fâtt order om att köpa 4 flaskor champagne, toblerone och Mon Chéri. Ska försöka fixa det till lunchen. Pâ lördag bilar vi upp till sverige.
Jag är helt död pâ kvällarna. Vid nio hallucinerar jag om den sköna sângen. Det blir nog bättre till vârkanten.

Lillie plein damour a dit…

Annai: Nej det tvivlar jag nog inte pâ! Du är Bree gumman!
Say hello to the lads btw!!

Dosiss, Trevlig resa gumman och ha det sâ trevligt i SVE, jag tror att du förtjänar lite repos efter det här hektiska hösten. I vâr mâste vi ses. Kram