vendredi 27 février 2009

Gissa vem som kommer pâ söndag?

Vem kommer att kommentera att
-jag minsann inte gâtt ner ens ett hekto
-vi borde ta ner gardinerna och tvätta dem
-undra om vi inte vill ha gamla gardiner som de inte gillar längre ( vi anses som Statsmissionen, och ofta sâ fâr vi gamla glas, kantstötta tallrikar och muggar, ugnar, diskmaskiner, listan kan göras lâng, men jag har börjat att säga i frân, vi köper kanske inte ofta saker till huset men det händer att vi gör det
-att sâ skall man minsann inte steka ankan
-att det är kris och ingen har pengar och alla gâr pâ Prozac

Den som gissar rätt fâr en present, en liten present som väger 15 kg mindre än mig, men som har en mun som gâr som en kulspruta och som man bara vill tejpa, limma igen och kasta ut

8 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

jaaaag vet *viftar med handen* men jag vil inte ha presenten du erbjuder sâ jag är tyst.
min är ocksâ pâ intâgande!

Lillie plein damour a dit…

Men du svarade först skriftligt sâ DU är vinnaren!
Paketet kommer oförsäkrat med posten ( dâ det franska postverket är som det är sâ finns risken att paketet kommer bort) .
Shalom Shabbat.

Larssons a dit…

Grattis Knullis till vinsten, jag är inte alls besviken över min andraplats.

Luxlatte a dit…

Åh beklagar att söndagen redan nu kan ses som en bajsdag! Puss vännen, du är stark, nita henne om du måste.

Anna a dit…

vågar inte svara för jag vill inte ha vinsten! hoppas att det är fint väder så att du kan gå ut och skrika i mellanåt. kram anna uk

cecilia a dit…

Jag vet också, men tycker absolut inte att jag är värd nått pris, så jag avböjer gärna:).

Lillie plein damour a dit…

bande de laches! Fegisar ;-@

Unknown a dit…

Jag svarar nog helst fel pâ den där frâgan!!!