lundi 9 février 2009

Lördagsmorgon

när vi gick till affären sâ började det att hagla,
när vi kom ut ur affären sâ öshaglade det,
när vi satte oss i bilen sâ snöade det och
när vi körde igenom skogen sâ lâg snön kvar
när vi kom fram till vâra vänner sâ stannade vi för att köpa blommor sâ höll jag pâ att halka
när vi körde därifrân sâ slirade Vs bil
när vi kom till vâra vänner sâ tog grabbarna sina cyklar för att träna VTT och vi flickor âkte och shoppade
när vi var pâ vägen sâ slirade det ordentligt
när vi kom till shoppingcentrat sâ var det tomt
när vi kom hem igen sâ fikade vi och dâ snöade det fortfarande
när kvällen kom sâ tog vi en drink
när jag borde ha slagit över till vatten sâ tog jag en drink till och
det ângrade jag när jag satte mig i bilen, jag somnade pâ en gâng och V fick köra hem
när vi kom hem sâ snöade det inte längre
En hektiskt lördag

Aucun commentaire: