vendredi 27 mars 2009

Antligen fredag

Jag skall gâ hem i kväll utan PC och utan mâsten och bara vila i helgen.
Hoppas att ni fâr en skön helg.

6 commentaires:

Arsouille Team a dit…

Trevlig helg. Jag önskar dig en solig helg med ett gott glas vin och en god bok;)

annai a dit…

Trevlig helg Lillie! Kram

Lillie plein damour a dit…

Va Dosiss, ett glas, tu te moques de moi? Jag är pâ diet, sträng diet sâ det blir kranvatten och en god bok! Puss
Tack Annai, god vin och gott bok. Puss

Unknown a dit…

Jag har utmanat dig om du orkar. Puss.

Nässelblom och choklad a dit…

Hoppas att din helg är vilsam och bra. Läste i kapp lite som jag missat här hos dig. Vad ståndaktig du är som klarar av att hålla diet. Men vad, har läkaren sagt att du bör hålla diet - på de bilder där jag sett dig, ser du så slank ut! Jag har just varit och dansat afrikansk dans på Friskis & svettis, det var superkul. Jag brukar inte träna särskilt mycket, mest promenera - men nu har jag hittat en del roliga danspass och ki balans pass och plötsligt är det hur kul som helst att träna. Skönt att din kontroll gick bra, det måste vara en sådan anspänning...Kram Eva.

Lillie plein damour a dit…

Dosiss: klart att jag orkar, men jag har inga foton eftersom min PC är ny sâ jag fâr göra det hemifrân.
Nässelblom: pâ fotot sâ drog jag säkert in magen eller sâ var den en av mina döttrar!
Jag har 15 kg för mycket även om det kanske inte syns och problem med kolestrerol sâ nu mâste jag göra nâgot.
det är hârt men det gâr bra hittils.
Kram