vendredi 24 avril 2009

Angâende

siten som är sâ populär och där alla plötsligt är och knyter kontakter sâ har jag rensat i bland mina kontakter, och tagit bort de onödiga som man aldrig pratar med , det lâter kallt men mina fd arbetskollegor har glömt mig nu men tydligen inte tillräckligt för att skvallra för V att jag verkar vara upptagen, comment dire....avec ses mots...elle s'éclate!!
Jag blev förvânad och besviken, för att jag ser mig inte som nâgon som är besatt av siten, och V hade tvivel i rösten när han sa det!
Sâ nu är jag 25 friends fattigare!

3 commentaires:

Anonyme a dit…

funderat på att göra detsamma. Är glad att jag fick vara kvar :)

Lillie plein damour a dit…

Jamen det är ju klart, MINA vänner är ju värda guld för mig, men med arbetskamrater sâ är det ju inte samma sak..

Lillie plein damour a dit…

Det lâter fult, sâ jag mâste förklara att mânga lägger till sâ mânga vänner som möjligt sâ att det skall fâ sâ mânga vänner som möjligt och det är det jag vill hindra, jag vill inte ha för mânga vänner som helst, bara de jag ser som mina vänner.