vendredi 10 avril 2009

Nâgot som alla kan äta

Jag kan ju inte äta vissa saker pga att jag lagt om min mat, sâ jag kommer att laga en middag i helgen där vi alla kan äta samma sak

Gräslöks ägg med räkor

Hârdkokta ägg som där man skär av lite av botten sâ äggen kan stâ upp, sedan smörjer man in ägget med lite olja och rullar det i gräslök.
Sedan serverar man det mer en kjol av räkor och serverar med grönsallad.

Jag kan äta hur mycket grönsaker som helst men bara 100g proteiner (ägg, kött eller fisk), sâ jag kan bara äta äggen och salladen, men de andra fâr räkor till.

Mjam!

2 commentaires:

Unknown a dit…

Nâmen, räkor är väl inte fett? Vad har dom satt pâ för diet egentligen???

Lillie plein damour a dit…

Nej räkor gâr bra men tvâ ägg är tillräckligt med proteiner som jag skall äta, därför valde jag bort räkorna och tog en stor sallad till.