jeudi 9 avril 2009

Pâsk helgen

Aldrig har jag varit sâ distant, jag har inte pâsk pyntat och inte ens köpt pâskägg, jag har inte ens tänkt pâ att det är pâskafton pâ lördag, jag som kommer frân en familj där traditionerna firades, men jag har verkligen klippt av traditionerna och hâller mig till det som är viktigt, stackars mina barn som kommer att vara helt traditionstrubbade, "min mamma har aldrig klätt en gran"min mamma har aldrig pâskpyntat" min mamma byter aldrig gardiner till jul "

Vad har hänt eller vad hände?

2 commentaires:

annai a dit…

Det finns viktigare saker än hur man pyntar att lära och föra vidare till sina barn! Även om det är fint med lite påskris!
Glad påsk gumman!

Lillie plein damour a dit…

Kloka fina Annai! Visst är det hjärligt med pâsk pynt, jag älskar att se pâ det.
Glad pâsk, kram