jeudi 30 avril 2009

Vad händer om

man gâr i höga klackar , läser sina mail och inte ser sig för när man gâr?
Jo jag trillade!
Sâ typiskt mig!

7 commentaires:

annai a dit…

Ouch! Hoppas du inte bröt något. Varken klackar eller ben! ;-)
Kram

Lillie plein damour a dit…

Jag har ont i ringfingret och fâr inte av mig ringen, fingret har svullnat upp lite men det är inte sâ farligt tror jag.
Fy fasen vilken klumpeduns jag är!!
Kram

heffamamman a dit…

*blååås* Du kan få ett fint plåster också. Sådärja. Känns det bättre nu? :) Klumpedunsar är vi alla ibland.

Ha en skön helg sen vännen!
Miloukram

Unknown a dit…

Tu es tout simplement polyvalante;)

Lillie plein damour a dit…

Tack Heffa mamman och min Dosiss.
Nu kanns det bättre.
Puss

cecilia a dit…

Ajajaj, du måste vara försiktig. Tonåringar kan göra allt sånt där på samma gång, för de går i gympa skor, och verkar ha en inoperead gen som gör att de klarar av det, men vi som överstiger de 30 måste ta det lugnt med klackarna:).
stor kram

Lillie plein damour a dit…

Ja C, du har rätt, jag borde ta det lugnt nu när jag är tant, eller hur?
Kram