jeudi 28 mai 2009

Mina fem favorit böcker - 2008

Millenium serien - Stieg Larsson
The pillars of Earth - Ken Follett
Joan Didion -The magical year of thinking
Such a long journey - Rohan Mistry
South of the border, east of the sun -Huraki Murakami

2 commentaires:

Unknown a dit…

Jag har beställt den första boken i den serien av Ken Follet. Det lustiga är att jag läste den för mânga âr sedan och jag kommer ihâg hur mannen lâter sitt barn amma pâ den döda mamman. Kommer jag ihâg rätt?

Lillie plein damour a dit…

Ok, ja den kom ut i serier men jag lânade den i pocket form och dâ var den i delar men i en bok, boken är suveränt bra och jag läser uppföljaren nu som är 200 âr efter, det börjar väldigt bra.
Nej du kommer i hâg rätt!
Jag började pâ den för nâgot âr sedan men slutade inte och lânade den igen och kom igenom den, verkligen värd att ge en chans.