lundi 15 juin 2009

Et c'est super bon!



Pour 1 personne / För 1 Person
Sprite, Pulco Citron Vert, sirop de sucre de canne, feuille de menthe, glace pilée, 1 citron vert
(Nej Anna (O'S S), inte tänka pâ hembränt) Sprite eller lemonad, rör socker (sockerlag), mynta, krossad is och lime
Blanda och njut!

6 cl de Sprite 1 cl de sirop de sucre de canne 4 cl de Pulco Citron Vert 7 feuilles de menthe
Remplir à moitié de glace pilée et décorer avec des écorces de citron vert.

Smart som jag är sâ tänkte jag när jag beställde drinken i lördags att Virgin mojito lâter ju som utan alkohol...fast det sa jag inte högt, det är ju sâ jäkla självklart!
I blandnär jag tänker sâ tänker jag att jag är sâ smart sâ att jag nästan hâller pâ att trilla av stolen sâ tung blir mitt huvud.

2 commentaires:

annai a dit…

Men vad ska folk tro om mig?? Jag känner mig trakasserad!

Lillie plein damour a dit…

Vad du tar ât dig, det är kanske inte dig jag menar..... haaaaa!
Kram