vendredi 3 juillet 2009

I bland

I bland blir jag sâ arg sâ jag har lust att lipa ,târarna bränner bakom ögonlocken och halsen snörs i hop.
Det är som att prata (med högre tonfall) med en vägg, ingen till förstâs och desto mer tonfallet blir desto mindre förstâr man och sedan innan jag slängde igen dörren sâ hörde jag " ingen idée att skicka 10 mail i dag" och jag tänkte -fördelen med en mail är att den âtminstone är genomtänkt och strukturerad, och utan svar sâ âkte dörren igen med en smäll
Jag är ingen skrikig person och jag höjer aldrig rösten (nästan) och det värsta jag vet är att nâgon skriker pâ mig, därför tar ironin över och det är nästan värre
Det är inte ofta men det är samma ämne som de 10 senaste gângerna som vi brâkat, samma samma ämne om och om igen, det kunde givetvis vara värre,
sâ nu tjurar jag och det tänker jag göra tills jag lugnat ner mig

Tänk hur mycket influens en person kan ha i en annans liv, det är helt otroligt

1 commentaire:

En häxa på Vift a dit…

usch, jobbigt det där.
Men försök andas djupt och se att du faktiskt är bäst precis som du är.
Kram
Nettan