jeudi 30 juillet 2009

I procent

Tänk att behöva diskutera överlevnadsprocent med en vän, tänk att höra att man tillhör kanske en viss sida av procenten eller inte, ingen vet , eller inget vill säga det högt.
Jag tillhör en viss sida procent men jag vet att det aldrig är definitivt därför sâ analyserar jag inte överlevnadsprocenten eller frâgar när det är dags, jag tar dagen som den kommer
men min vän är mitt i spiralen nu och inte mânga kan sätta sig in i hennes oro och det känns som om det inte finns nâgra ord som lättar, när rädslan är där sâ finns det inget som gör den mindre,
Men ge aldrig upp, kämpa och ta inget för givet

1 commentaire:

Plastfarfar a dit…

Jag undvek nogsamt att ta reda på de siffrorna för min del. Det är ju trots allt frågan om medelvärden och ingen kan säga hur det går för just mig bara för att det går så-och-så för hela gruppen.