lundi 27 juillet 2009

J-7

Vi har provpackat bilen, inte lätt med en 7 sitsig bil med 4 barn och varsin väska, men det gâr,
vi vuxna har packat vâra kläder och jag skall packa tjejernas kläder i kväll, i fredags kom de med deras Pappa och en fullpackad 7 sitsig bil full av väskor som bara var tjejernas..jag mâste sâlla och ta bort allt onödigt.
Deras väskor är fulla av allt möjligt!
Sedan bär det av, söndag morgon.

2 commentaires:

annai a dit…

Oj, jag ska komma ihåg att vara tacksam över att jag fortfarande packar barnens väskor och väljer vad som ska med. Jag kan tänka mig hur kul det kommer bli när tjejerna blir större...

Lillie plein damour a dit…

Jag är tacksam över att de packade sin väska i gâr och den är inte sâ överfull som väntat, men det är för mycket kläder sâ jag mâste rensa själv i morgon kväll.
KRAM