mercredi 22 juillet 2009

Till salu

I dag skriver vi under papprena till vârt hus som har sâlts nu har vi 4 mânader att hitta nâgot.
För er som inte vet sâ börjar V sin omskolning i oktober, han skall bli bagare och vi skall efter det lämna vâra respektive jobb och öppna ett bageri.
Mer än sâ kan jag inte skriva, för inget är spikat än.

6 commentaires:

Katarina i Holon a dit…

Låter väldigt spänande!

Lillie plein damour a dit…

Det är spännande, det skall bli spännande och det skall bli bra, det är en bra affär och jag tror att det kommer att passa oss.
KRAM

Anna a dit…

men åh så spännande! ska blir roligt att höra om bulldegar och knäppa kunder! kram anna uk

Anonyme a dit…

men vad spännande! Ser fram mot att höra mer!

Unknown a dit…

Jag ser fram emot ert äventyr. Bryta upp och göra ngt annat lockar mig med. Kram vännen.

Larssons a dit…

Detta ar sa haftigt och coolt och later som en roman i mina oron. Skall bli sa spannande att folja er resa.