jeudi 13 août 2009

Hur spenderar man mindre?

Jo man tar ett guld kort och ser till att man bara har Maxi runt omkring en sâ far man leva pâ vatten och knäckebröd hela semestern.
Det är bara pâ maxi det inte fungerar pâ ICA sâ fungerar det och pâ hemtex, peak performance, haglöfs, inspiration, cyrano, balders hage, ekstedts, öresundsbron och pâ autobahn

Bapapapaaaa

Nu kan jag inte blogga längre, V behöver min hjälp inför middagen i kväll, han frâgade precis om vi skall ta med oss det vita vinet hem igen och gâslevern som blev över,
gah, ( varför skall man ta med sig det hem igen?)
varför kan de inte klara nâgot utan att frâga,

skall vi skära upp brödet nu?
är det här creme fraiche ( det stâr ju väl pâ burken?)
skall barnen fika nu?
Fâr de en bulle till dâ?
Varför ler du? Har jag sagt nâgot?

Nej , jag har en frâgvis man, fniss, fâr jag blogga i fred nu?

Aucun commentaire: