lundi 14 septembre 2009

9-11

Jag satt i min lilla grodgröna Polo tillbaka till vârt nybyggda hus efter att ha varit och handlat, det var i en period dâ jag var emellan tvâ jobb och njöt av lângledigt,
pâ radion pratades det om en attack, men i och med att det var Cauet, sâ vet man aldrig vad som allvar och vad som inte är det,
sâ jag bytte kanal och sâg pâ klockan runt halv fyra och en halvtimme senare sâ krockade ett flygplan med en skyskrapa mitt i NY,
jag kom i hâg att Pappa ringde lite efter det , antingen sâ satt jag i bilen eller sâ ringde han hemma, och han var skärrad,
dagen innan, pâ mândagen, sâ hade vi förlorat en familjemedlem och jag kom hem frân London den helgen där jag varit med en kompis för att avsluta vârt jobb pâ vârt företag,
och pâ söndagen hade jag inte ringt familjemedlemmen för jag hade inget batteri kvar men jag ringde frân Eurostar pâ fredagen och dâ var läget inte bra,
tänk vad minnena sitter, när man tänker pâ 9-11 sâ kommer man i hâg det man inte vill och vad man gjorde,

Aucun commentaire: