mercredi 16 septembre 2009

Helleluja


När vi var i Sverige sâ pratades det om spikmattan mycket och den finns att köpa i varannat hörn i Göteborg, jag är skeptiskt men de som provat lovordar,
har ni provat? är det värt 60€?

7 commentaires:

annai a dit…

Jag har inte provat, men jag är ju en sådan där skeptisk människa vad gäller "alternativ behandling". Ska du köpa?

Lillie plein damour a dit…

Nej men jag är nyfiken om det fungerar.
Lite dyrt tycker jag.

Larssons a dit…

Provade spikmattan under en vecka. Mamma lovprisade dess existens och berättade om hur avslappnad jag skulle bli.
Det stack litet, var ganska obekvämt och jag såg inte klok ut på ryggen i en timme.

Jag tror att det man får ut av en stund på mattan är själva pausen, att du verkligen lägger dig ner och fokuserar inte på något annat.
60E kan du ha mycket trevligare för!

Lillie plein damour a dit…

Larssons, men jag har hört att den ocksâ kan stimulera sexlusten..kanske jag borde be nâgon att lägga sig pâ magen..
(intern skämt, mycket dâligt men Fru Larsson ler nog ändâ)

Plastfarfar a dit…

Barnens Farmor köpte en i somras. Hon är helnöjd, även om hon för det mesta somnar där hon ligger. Effekten är mest avkopplande.

I Sverige har marknadsföringen varit lite flummig och fått nedslag, men det står klart att det iaf är bra för blodcirkulationen.

Lillie plein damour a dit…

Min plastfarfar, alla lovordar den sâ det är klart att man blir nyfiken, men i Gbg finns det spikmattor för 500kr och i hörnet pâ en gata sâ säljs det för halva priset sâ jag undrar varför sâdan prisskillnad,
Annai pratade om alternativ behandling och jag är skeptisk men när jag gick pâ cellgifter sâ provade jag âksjuk armband och det hjälpte mig i början, men sedan tog jag zofran i en vecka, men de första dagarna körde jag alternativ medecin, men jag är övertygad att det inte hjälpte utan det var jag som intalade mig själv att det fungerade och tvingade bort illamâendet, lite i alla fall...

Lillie plein damour a dit…

Ah vad flummig jag är i mina svar, hoppas att nâgon förstâr.