mercredi 23 septembre 2009

Jag skall blogga

om mitt nya yrke och hur det är att vara indisk/svensk-konditor i ett främmande land där man pratar ett främmande sprâk,dricker vin till lunch och betalar med Euros, och där man inte vet vad Plopp är,
Vad skall bloggen heta?

SSWE 's idé: Jenny degar
och ni andras?

Jag funderar pâ Min slickepott men jag vill inte hamna pâ keywords om snuskigheter som man kan googla pâ...därför ryker nog den idén..

3 commentaires:

Plastfarfar a dit…

Indyplopp ger i skrivande stund två träffar på Google under "menar du Indy Plopp?" och inga alls på hela ordet. Exklusivt och bra, med andra ord.

Larssons a dit…

Eller Popadums med marsipanros

Lillie plein damour a dit…

Plastfarfar, indyplopp, skall smaka pâ det lite,
Larssons, ocksâ bra förslâg; vilka idéer du har , det märks var du jobbar med.