jeudi 3 septembre 2009

Tröttheten tog inspirationen eller var det tvärtom?

(Om min Pappa hade kunnat läsa det här sâ hade jag ALDRIG skrivit det här inlägget, jag hade fâtt en smacka, vi som ALDRIG ât framför tvn och ännu mindra vâgade lägga upp vâra fötter pâ soffbordet, fast sex kunde vi prata om)

Sedan en vecka sâ är vi (eller jag) helt slut, jag orkar hem och jag orkar att lägga upp mina ben pâ soffbordet efter att ha ätit middag framför tvn, V har tagit över mitt jobb hemma, han sköter marknadsservices ganska bra, maten är lite för fet och oftast stâr det ett glas i diskvasken (är det sâ svârt att sätta i diskmaskin? och bordet är inte riktigt perfekt avtorkat frân frukost (Call me Bree)
I alla fall sâ orkar jag se pâ tv och sedan ropar, skriker sängen, men V är tvärtemot och i gâr mitt i ett romantiskt ögonblick sâ säger han,
-Jag har glömt att stänga bakluckan pâ bilen

Jag skrattade sâ jag grät, han är bara för romantisk, jag undrar vad som fick honom att tänka pâ bilen?

Aucun commentaire: