vendredi 2 octobre 2009

Blogguppehâll


Jag tar uppehâll i en vecka och innan dess sâ har jag en lââââng lista, jag mâste packa, göra klart pâ jobbet och inte glömma min laptop i kväll och sedan skall jag soooova för att i morgon âka 300 km men en fullpackad bil!


Vi hörs!

4 commentaires:

heffamamman a dit…

Härliga Göteborgsbilder och fina nyheter längre ner på sidan. Ha det så bra dit du ska!

Miloukram

Lillie plein damour a dit…

Tack vännen, stor kram

Nässelblom och choklad a dit…

Åh, vad spännande med din förändring. Här händer ju massor så fort man inte hinner titta in på ett tag. Konditor låter ju hur kul som helst....Vad modig och inspirerande du är! Kram Eva.

Lillie plein damour a dit…

Hej Eva!
Jag smakar och smakar och har inte lärt mig att baka än men jag lär mig hur det är att sälja bröd och tekniken och marknadsföringen bakom.
Det är väldigt intressant, men jag känner att jag hittat hem, lite i alla fall,
KRAM