mardi 13 octobre 2009

Mörker

När jag gâr hemifrân sâ är det mörkt och nâr jag kommer hem sâ är det mörkt, i gâr kände jag att jag inte hinner med nâgot, all min tid gâr ât pâ jobbet, men det är jag som valt det!

Jag ser fram emot att bli antagen pâ skolan men ännu mer till finansieringen av skolan , utan den sâ blir det inget, i helgen sâ kom ett papper frân organisationen som tar hand om finaniseringarna och min ansökan har blivit omhändertagen och skall nu studeras anonymt.
V fick avslag och ingen vet varför, jag undrar om min ansökan gâr igenom,
hoppas det.

I alla fall sâ lever vi under press just nu, allt verkar komma pâ samma gâng, i gâr kväll insâg jag att pâ mândag börjar Vs bagarkurs och han kommer att vara borta i veckorna och om 2 v sâ är det början pâ November och den 15 november sâ mâste jag vara ute ur huset och jag har inte ens hittat nâgon lägenhet och inte börjat mina kartonger än.
Sâ nu vet jag vad jag skall göra pâ lördag och söndag!

2 commentaires:

Svensk chekchouka a dit…

det fixar sig vännen, endel skaer kan du pâverka själv andra inte, de fâr du tackla när de kommer. Ta en sak i taget, tänk framât när du mâste, lev i nuet när du kan. Det lâter SUPERSPÄNNANDE, ovisshet är en krydda!
kram

Arsouille Team a dit…

Det är oftast sâ att man fungerar bäst under press! Hur länge varar Vs kurs? Har ni möjlighet att finasera studierna via husförsäljningen med tanke pâ att huspriserna är betydligt lägre pâ landet? Jag kan komma och packa kartonger. Jag har flyttat 25 ggr sâ jag är bäst pâ det;) KRAM!