mercredi 18 novembre 2009

Här börjar min nya historia


Organiseringen som har hand om finaniseringen av konditor skolan ringde precis och jag är antagen, de tyckte att projektet var värt att finanisera

Jag väntade svar i morgon och skickade en mail till min kontakt man och sa "jag ville bara önska lycka till min ansökan", han ringde tillbaka och sa att ansökan har redan gâtt igenom och det är accepterat

Han fick repetera 3 ggr,

jag är sâ glad.

9 commentaires:

heffamamman a dit…

Grattis!! Oj vad spännande!! Du gör väl direktleveranser ända bort till Finnskogarna sen då du har kommit igång. ;-)

Miloukram

Unknown a dit…

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA och nu blev jag lite hes. Men, GRATTIS! Det ska bli sâ soännande att fâ följa dig.

Larssons a dit…

Vilka underbara fantastiska nyheter. Grattis!

Lillie plein damour a dit…

Tack alla, jag levererar vart ni vill, mig inkluderad i târtan!
Mânga kramar

Plastfarfar a dit…

Grattis!

Anna a dit…

HURRA vad roligt! grattis grattis grattis!

Nässelblom och choklad a dit…

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS - vad kul! Jättekul helt enkelt. Jag blev också glad när jag fick veta det. Heja dig!

cecilia a dit…

stor kram gumman - jag visste väl det!!!! det är underbart, stora kramar och massor med bakelser till sf så fort du börjar, va:)?

En häxa på Vift a dit…

Grattis gumman!!! Kram!!!