mardi 10 novembre 2009

Illamâende

kom jag in hos onkologen i gâr med andan in halsen, jag kom 10 minuter försent och fick se läkaren 1 1/2h senare, vänterummet var sâ fullt och akutfallen gâr före,
han konsulterade vid strâlningsavdelningen, och jag mâdde illa när jag gick ner
för trappan,
Kroppen kommer i hâg när jag gick ned för samma trappor tre âr tidigare och jag kan inte ens gâ pâ toaletten utan att hâlla andan sâ illa är det,
jag kan inte äta pâ kliniken och inte ens dricka en cola,
Kliniken = illamâende
Visst är det konstigt?
Allt gick bra i alla fall, nu är jag ledig i 6 mânader

4 commentaires:

Plastfarfar a dit…

GRATTIS!

Lillie plein damour a dit…

TACK sâ mycket!
KRAM

Anna a dit…

pust! det var väl för väl. kram

Lillie plein damour a dit…

Ja Anna, TACK. Poisonwood bible var jättebra, den gâr vidare till Dosiss om inte hennes polyglottebrevbärare tar boken innan!
Kram