mardi 3 novembre 2009

Packa, scanner och huvudvärk

Mental note till mig själv, drick inte Champagne innan micropaque scanner dagen innan en scanner,

Sâ vad det gjort, mellan tvâ kartonger sâ tog tejpen slut och all reklam gick ât till att vira in glasen, sâ nu har jag nâgot att shoppa i dag, jag kom i tid till sjukhuset men undervärderade vädret och gick ut i en höstjacka och stod och frös i en halvtimme i väntan pâ bussen,
och huttrade pâ sjukhuset, sköterskan stack fel och det gjorde ont samtidigt som nerverna spelade egen musik, jag darrade och huttrade och kroppsvärmen gick inte uppât,
när läkaren väl kom in och skulle ge besked sâ löd det:
( scannern gjordes om 1 gâng och det tog tid och sedan kom läkaren 20 min försent)
-jaaa ursäkta att det tog tid, men det ser ok ut, jag kan inte säga med för jag har inte haft tid att jämföra bilderna, men jag sâg inget oroande...
Hmmm, jag erkänner att jag inte kände mig mindre orolig, men jag är sâ trött pâ att vänta och tvivla sâ jag bestämde mig att lyssna pâ mina läkare och inte oroa mig, det kommer inte tillbaka!
Men det är sâ klart, oron är alltid där!

När jag väl kom till min lunchdate sâ var vâr favvo restaurang stängd och vi fick byta och huvudvärken kom ordentligt och jag kunde inte ens äta upp, gâ ut och shoppa eller gâ förbi Starbucks, utan bara gick hem och lade mig
Vaknade upp, mer huvudvärk, doliprane, mer sova
När jag vaknade klockan 19 sâ mâdde jag lite bättre, mitt glas yoghurt halkade ur handen, till hundens förtjusing och jag fick städa och dammsuga,
sedan vilade jag i soffan, strök, och drack kaffe,
man skall dricka mycket för att fâ ut kontrastvätskan ur njurarna.
Sedan gick jag och lade mig för att förlänga min natt, jag tror att jag har sovit i mer än 10h sedan i gâr, yay, thats the way!
I kväll fortsätter mitt äventyr att packa, dâ tar jag och packar tallrikar och mer koppar!

Aucun commentaire: