mercredi 4 novembre 2009

Varför är jag sâ hurtig

när jag inte gillar att nâgon är det med mig?

En livsviktig frâga?
I gâr,
Konstaterande - Jag orkar inte kämpa
Jag ( spongebob) - Klart att du orkar det!

Men vad det jag om den personen, och vem är jag för att fâ lâta sâ hurtig!
Orkar hon inte sâ orkar hon inte, sâ det sâ!

*ställer mig i skamvrân*

4 commentaires:

Nässelblom och choklad a dit…

Hej vännen! Vad det händer mycket i ditt liv just nu, jag hänger inte riktigt med trots att jag tittar in då och då. Vart ska du flytta? Kram/eva

En häxa på Vift a dit…

fast ibland är det ju precis det den som är under isen behöver, nån som pushar på och säger att de visst fixar det!

Lillie plein damour a dit…

Nässelblomman, jag skall maila dig en update, för jag hinner inte skriva nu, men kram!

Häxan, jo jag är säker pâ att man behover nâgon som puchar pâ en, men i bland när jag grâter av ângest sâ vill jag mer ha nâgon som känner min ângest och som kramar mig i stället för en hurtbulle som säger, upp och hoppa och sitt inte och lipa, det blir du inte bättre av!

Kram

En häxa på Vift a dit…

absolut, det där är en balansgång där man får försöka använda fingertoppskänslan på när nån behöver uppmuntran och nån som tror på en och när det bara är läge för en kram och ett lyssnande öra.