mercredi 14 juillet 2010

Nu är datorn min i 5 minuter!

Med Angus & Julia i lurarna , en plommon kompott som puttrar pâ spisen sâ börjar jag ett inlägg som jag gâtt och dratt med och inte hittat inspiration till.
Jag har bara goda nyheter att komma med, jag är frisk förklarad, jag fick mitt konditor diplom, negon med företaget gick bra, solen skiner och det regnar dâ och dâ för att föda plantor och gräsmattor och när det blir för varmt sâ badar vi barnens pool och när det regnar sâ spelar vi sönder amarna pâ wii, och tennis,
vi är nu i vänta pâ mycket och det gâr framât,
Jag tror att jag njuter av mitt liv, det hade kunnat vara annorlunda, om...
14 dagar i Egypten i juni för luftombytets skull, vi fick luftombyte och en kultursmäll, en ordentlig en.
Nu är vi alltsâ pâ landet efter att ha lämnat huvudstaden och vârt käraste kvarter och Eiffeltornet...
Här pâ landet är det avslappnat och ett annat liv, jag tror vi kan trivas här.
Jag glömde att säga att vi är tvâ om en dator och datortiden slâss vi om...nu lämnar jag över för mina fem minuter är slut,

3 commentaires:

Plastfarfar a dit…

Grattis och välkommen i gänget! Sen ännu ett grattis till allt det andra också!

annai a dit…

Då hoppas jag att vi får se dig snart igen! Stjäl 5 minuter till snart!

Lillie plein damour a dit…

Tack snälla ni! Kram