jeudi 27 décembre 2012

Ett âr i tio linjer

- Jag har varit i Rom och älskade staden
- Jag har sett en Mexikansk utställning av masker i Paris
- Jag mötte vâren pâ en uteservering i Göteborg med ett glas rosé
- Jag har läst ett tiotal böcker och kan inte ens komma pâ tvâ, men tyckte väldigt mycket om boken Cirkeln av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren
- Samma gäller bio, och jag gillade Camille redouble, târarna och skratt om varannat
- Vi har köpt hus
- Semester pâ Bordeaux- kusten
- Hittade pâ bra julklappar i âr, Happy box frân UNICEF
- Jag har köpt en hemlis
- Med en positiv tanke kommer man lângt

2 commentaires:

Anonyme a dit…

hoppas allt är bra med dig och familjen! Var har ni köpt hus? Bor ni kvar i Paris? Kram!

Lillie plein damour a dit…

Hej vännen, vi har köpt hus unatför Paris och hâller pâ att renovera! puss