vendredi 8 juin 2007

Fredag

Fortfarande en grâ dag, vart sjutton är solen.
Jag fick mail av min Paps , har lust att säga att i brist av föräldrar sâ mâste man ha en Paps och en Mams och det har jag turen att ha, nâgon som tar hand om mig och som finns där när jag vänder mig om och grinar och som är som en Paps och Mams, i alla fall det konstiga är att jag drömde om dem i natt!
Visst är det konstigt, precis som om jag kan se in i framtiden!
Jag har varit ute och gâtt och i kväll skall vi pâ opera, och beundra en kompis som sjunger.
Hans fru sa förra veckan att inte hiva tomaterna som möglar utan lâta de ligga ute och ta med oss dem i kväll om vi inte gillar vad han sjunger.
Jag vet int ens hur jag skall drapera mig ! Om jag hivar ägg och tomater sâ mâste jag vara diskret klädd ...fast nu har jag ju oturen att se indisk ut och därför skilja mig frân mängden, det blir nog V som fâr hiva.
Vad skall jag ta pâ mig dâ?

Aucun commentaire: