jeudi 7 juin 2007

Grâ morgon

Jag vaknar efter en tung sömn och tänker pâ vad jag drömt , att jag skulle opereras igen!
Gud vad jag grät i min dröm
Fast jag var lättad när jag vaknade
Morgonen är grâ, här sitter jag i pyjamas och har inte ens frullat än.
Jag skall prova mitt lingonbröd i dag och ta en kopp thé till.
Tonfisken blev halvgod i gâr, vem sa att man skulle koka den i vitt vin och ha lite koncentrerad tomat sâs i? Det smakade som om tonfisk i ketchup , nästan! Ingen vinsmak alls, jag var tvungen att ha vinsmaken i mitt glas!
Nu till dagens i lands frâga, hur skall jag klä mig i dag, jag skall jobba nâgra timmar för cancerfonden, och sedan bara lulla runt här hemma.
Shorts eller brallor? Det är ju kyligt nu pâ morgonen!
Först, frulla!
Ha en fin dag pâ er, NI är bäst.

Aucun commentaire: