mercredi 6 juin 2007

Ulrikah 7 juni




Grattis pâ födelsedagen vännen!

Tack för att Du finns!

Ingen kan säga Tack sâ bra som Mauro Scocco:



"Tack för sällskap sena nätter när du satt med mig tills det kändes bättre, tack för en klapp pâ axeln när det behövdes och tack för dina sanningar och även om jag blev arg i bland sâ skall du veta att jag kämpar med mig själv"



Hoppas att du fâr en underbar dag, solig, glad och svärmorsfri ( fâr man säga det?)

Jag tänkte köpa: en flaska gott vin, p film och ja du vet, eller ett paket med öronproppar i olika färger ( faktiskt ganska fina) men valde tillslut nâgot helt annat!

Annah har säkert redan tänkt pâ P film sâ.....




1 commentaire:

Svensk chekchouka a dit…

gumman vad du är go' en alldeles egen ruta. Jag ska ha en fin fodesedag och mitt liv som nybliven 36 aring kommer att vara:
fyllt av glädje
tomt pa oro, och framför allt utan energitjuvar!!
Kram