dimanche 22 juillet 2007

Anna Malagas utmaning

1. Vem är du? * J
2. Är vi kompisar? * Japp det är vi
3. Hur och när och varför "träffades" vi? (helst inte exakt, jag är ju anonym....) *Vi skall träffas snart, tror jag
4. Tycker du om mig? * Ja det gör jag, fast jag kanske inte gör det efter dagen som vi träffats pâ :-) *ler stelt*
5. Skulle du kunna pussa/krama mig? *Oui!
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. *M-A
7. Beskriv mig med ett enda ord! *Tuff
8. Vad var ditt första intryck av mig? *Högt
9. Är du fortfarande av samma åsikt? *Ja
10. Vad påminner dig om mig? *Espagna
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? *Ett halsband , men inte i silver
12. Hur bra känner du mig? *Inte sâ bra skulle jag vilja säga
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du? *Ja det vill jag, helst pâ ett fik pâ stranden framför en kaffe, och sedan skall vi gâ runt och hälsa pâ alla grannfruarna och berätta att vi kanske skall gifta oss, sâ fâr vi lite action i byn
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Vad tror du!

1 commentaire:

Anna Malaga a dit…

Hej! Vad kul!
Sätt upp en lista, så svarar jag på den!
Vi saknade dig igår!